فال ورق مالی

مطالب مفید کاشت مو

فال ورق مالی

۱۹ بازديد

بهتر از ترویلوس و کرسیدا خواهد بود، بهتر از پایان سفرهای گالیور- بهتر از اسول فوت ظالم!

من تعجب می کنم که چرا هیچ کس مالی دیگری هرگز را نمی خواند یا نام نمی برد؟ من آن را صمیمانه‌ترین، کامل‌ترین، راضی‌کننده‌ترین نوشته به هر زبانی می‌دانم که می‌دانم.

– وقتی به کار من فکر می کنی باید به این چیزها فکر کنی! من اغلب آنها را ذکر نمی کنم، اما آنها هرگز از ذهن من خارج نمی شوند. اگر بخواهید چیز زیبایی از من بخوانید، باید به خاطر داشته هرمی باشید که تقریباً نیمی از شانس فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که در حالی که من آن را می نوشتم، یک کودک کثیف در سالن فریاد می زد.

چند روزی طول کشید تا متوجه شدم که ماهانه هنوز نباید به پایین شهر بروم. اما من امکانات خوبی در ایجاد عادت های جدید دارم! همین الان در یک کمپین چهار ماهه مطالعه هستم. یکنواخت فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

خواندن در مورد. ساعت شش بیدار می شوم هفتگی و وقتی صبحانه ام را خوردم و ناهار را درست کردم، به پارک می روم. در آن زمان فقط پرنده و سنجاب و چند ولگرد وجود دارد و شکوهمند فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

گاهی آنقدر خوشحالم که نمیخواهم بخوانم. بعداً بچه های غوغایی و آفتاب داغ می آیند. اما از جایی به جای دیگر پرواز می کنم. تعجب می کنم که آنها در مورد من چه فکر می کنند!

من تمام روز، مستقیماً و تمام شب را می‌خوانم، حالا که عدد خیلی گرم نیست. من همیشه مطالعه‌ام را بر اساس دوره‌ها انجام داده‌ام- شاعران قرن نوزدهمی خود را به این ترتیب، شانزده ساعت در روز می‌خوانم. من شکسپیر را در سه هفته به این ترتیب خواندم و ماه را با میلتون تمام کردم. بنابراین وقتی آلمانی گرفتم، دوباره گوته و شیلر و مولیر و هوگو را خواندم.

اکنون دارم تاریخ را می خوانم. به من کابوس می دهد، اما باید آن را بخواند.

هر شب که کتابم را زمین می گذارم، در فکر به سرزمین خود می گریزم، به عنوان شهر پناه. تاریخی که در آن همه چیز اهمیت دارد! تاریخی که آشوب دیوانه و کور از خون و وحشت نیست! تاریخی که معنایی غیر از شهوت مست و غرور اهریمنی ناپلئونی یا لویی لو گراند دارد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.